Ustawienie Counter Strike wymagane u Klienta (gracza)
1. Wymagane są oryginalne modele * 2. Jakakolwiek podmiana tekstur i modeli gracza jest zabroniona. 3. Obowiązkowo należy grać na ustawieniach OpenGL. 4. Każdy gracz zobowiązany jest do posiadania komendy net_graph 3. 5. Zabronione jest używanie +duck na scroll. 6. Konfiguracja gry dla graczy (poniższe ustawienia muszą być zastosowane w configu gracza):
- color depth (głębia kolorów) 32bit - ex_interp 0.01-0.03 - rate 20000-25000 - cl_cmdrate 80-101 - cl_updaterate 80-101 - cl_cmdbackup 2 - cl_showevents 0 - cl_pitchspeed 225 - cl_movespeedkey 0.52 - cl_pmanstats 0 - cl_lc 1 - cl_lw 1 - gl_max_size ≥ 256 - gl_monolights 0 - gl_picmip 0 - gl_playermip 0 - gl_polyoffset 0.1 lub 4 - s_show 0 - s_a3d 0 - d_spriteskip 0 - fastsprites 0 - lightgamma 2.5 - texgamma 2.0
1* http://www.gameback.net/download/cs16_cz_model_fix.zip
Źródło GameBack.net
|